duminică, 3 ianuarie 2016

Cuvântul anului 2016

La mulți ani! Sa va fie anul precum va este sufletul, bun!

A mai trecut un an! Cu bune, cu incercari, cu bucurii dar si cu dezamagiri, cu sperante si momente frumoase, cu prieteni noi, cu prieteni vechi, cu copii veseli si jucausi. 

A inceput un an nou, un caiet curat inca nescris, cu coperți colorate și miros frumos. Ca la fiecare inceput de an imi fac planuri, ma razgandesc, le refac si-mi doresc o multime de lucruri pentru anul care tocmai incepe.


Cred ca SPERANȚĂ este cuvantul care cuprinde anul 2016 pentru mine. Imi doresc sa ma mut la casa mea de la tara inca nefinalizata, imi mai doresc un copil, imi doresc sa fiu mai organizata, imi doresc o gradina cu legume...toate incep cu speranta ca se vor realiza.






Voi ce va doriti de la anul 2016?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu