marți, 7 octombrie 2014

Căminul tau, un colț de rai!

Provocarea de octombrie: caminul tau, un colt de rai!

1-5 octombrie
Săptămâna 1 - Cumparați o lumânare deosebită si aprindeți-o zilnic !


Inspirată și provocată, în același timp, de Irina de la Dulce Casă, am cumparat trei lumânări, le-am așezat în sufragerie, locul unde eu imi petrec cel mai mult timp. 



Mi-am adus si mult iubitele mele bougainvillea acasa, inca mai au flori.


”Săptămâna aceasta lucrează la pace și răbdare.”




Urmează Saptamana 2
6-12 octombriepuneți zilnic o muzică plăcută
Străduiți-vă să folosiți cuvinte plăcute și să nu vă certați cu nimeni. Reamintiți familiei să evite mânia, bârfa, criticismul sau răspunsurile obraznice. Ca soție și mamă încercați să fiți plină de blândețe față de toți.
Saptamana aceasta lucreaza la politete si autocontrol.

Ne întâlnim din nou aici, duminică.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu