vineri, 24 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple



Jurnalul a fost adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa.
Eu l-am preluat de pe Dulce casă

♥ PENTRU ASTAZI...
24.10.2014, vineri, ora 19:03

♥ Afara...
... vine iarna, e lapoviță.

♥ Mă gândesc ...
...cu jind la vara ce-a trecut.




♥ Sunt recunoscatoare...
... pentru fiecare clipă din viața mea, fie ea bună sau ”rea”.

♥ Din bucatarie...
... vine miros de pește.

♥ Ce mai mesteresc/creez...
... mi-am făcut un organizer pentru cercei si broșe

♥ Intenționez să ...
... îmi termin iia.

♥ Citesc...
...articole despre alimentație.

♥ Sper...
...să nu vină iarna încă.

♥ Abia astept să...
... vină marți - prima zi la bazinul de înot a piciului meu.

♥ Am învățat(învăț) ...
... că trebuie să dăm timp lucrurilor să se ”așeze”.

♥ Prin casa...
...sunt împrăștiate creioane.

♥ Ma intreb...
...dacă nu cumva ar fi bine să-mi construiesc un container pentru compost. Îmi surâde ideea.

♥ Un citat preferat pentru azi...

'' Ai curaj pentru marile supărări din viaţă şi răbdare pentru cele mici ; și când ţi-ai terminat cu trudă treburile zilnice , mergi și dormi liniştit ... Dumnezeu este treaz . ''

♥ Unul din lucrurile mele preferate...
...noul meu loc de muncă.

♥ Câteva planuri pentru restul săptămânii...
... nu mi-am făcut planuri, mai sunt două zile și am o grămada de lucruri de făcut.

♥ O fotografie de astăzi...
...  la întoarcerea de la serviciu.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu