sâmbătă, 10 ianuarie 2015

O lună altfel

    
    Cunoști sentimentul acela când încerci de ceva vreme să schimbi anumite aspecte din viața ta și nu ai motivația necesară? Ei bine, eu tocmai am descoperit-o !!!




Femeia Creștină mi-a pus pe tavă și provocarea și motivația necesară. Vizionați următorul filmuleț și acceptați provocarea. 


    După părerea mea, a venit momentul să fac o schimbare. Așa că. începând de azi, zi de zi, timp de 30 de zile, voi face căte o poză , voi merge pe jos cel puțin 15 minute, voi renunța la cină, la zahăr și la orice fel de masă după ora 19:00 si voi face cu băiețelul meu câte o activitate diferită în fiecare zi.


Iată și planul meu ”de acțiune ” pentru fotografia zilnică


Ce ziceți, încercați și voi ?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu